Integrationen har til formål at lette virksomheders faktura- og udlægshåndtering ved at automatisere processen med at behandle elektroniske bilag.
Denne plug-in-løsning til Uniconta CRM gør det muligt at få sine opfølgningsaftaler automatisk ind i Office 365-kalenderen.Det er en nem og enkel funktionalitet, som giver dig adgang til dine aftaler direkte på din smartphone – uden behov for at logge ind i Uniconta.
Disponeringsmodulet er udvidet med fire salgsperioder, som kan opsættes individuelt med procentvis vækst.
Er du træt af besværet med at indlæse dine leverandørers prislister i lagermodulet i Uniconta?
InterLine er en af GLS’ løsninger til forsendelse af pakker og breve.Dette plugin integrerer InterLine med Uniconta og gør det hele lidt lettere.
Når du ønsker at effektivisere din indkøbsproces, kan vores brugervenlige EDI-indlæsningsmodul være den perfekte løsning for dig.Med blot få enkle trin kan du hurtigt og nemt importere dine leverandørfakturaer i OIOUBL-format.
Med vores integrationsmodul til Intempus har vi udviklet en komplet løsning, der forbinder Unicontas projektmodul med én af Danmarks mest anvendte platforme til tids- og materialeregistrering.
Medarbejdere kan nemt registrere tid, kørsel, materialer og udlæg direkte via deres smartphone eller tablet – inklusive komme/gå-funktionalitet.
Med Inter Company-modulet får man en løsning til samhandel mellem flere Uniconta-selskaber.Det betyder, at man som virksomhed får markant færre manuelle arbejdsopgaver mellem de enkelte regnskaber og dermed minimerer risikoen for fejlindtastninger.
Bruger du Uniconta og har brug for mobil adgang til dine kunder, ordrer, historik, varer og varelagre?iOrdre er skræddersyet til sælgere, konsulenter og medarbejdere, der har disse behov – og som skal kunne arbejde offline.
Med denne løsning har du nu mulighed for at give dine kunder adgang til deres bogførte fakturaer i Uniconta.Via vores kundeintranet-modul, som opsættes på jeres hjemmeside med loginoplysninger til kunden.Her kan kunden logge ind og få overblik over alle de fakturaer, der er blevet udstedt gennem tiden.
Med dette plug-in kan du hurtigt se, hvad kunden tidligere har købt, og hvad de har betalt for varen.
Leveringsstatus vises både på salgsordren som helhed og på hver enkelt ordrelinje, hvor den aktuelle lagerbeholdning fremgår.
Er du træt af at bruge tid på at finde de rigtige debitorer eller fakturaer i bankposterne, fordi informationerne er svære at afkode?
Med integrationen mellem Microbizz og Uniconta får du en komplet medarbejderløsning.
For at kunne tilbyde flere fragtformer med forskellige fragtfirmaer kræver det typisk integration fra din Uniconta til hvert enkelt fragtfirmas system.Dette kan man slippe for ved at bruge nShift-platformen, som indeholder verdens største transportørbibliotek.
Løsningen tager udgangspunkt i en integration til Uniconta.Dette omfatter håndtering af finanskontering og debitorhåndtering fra Picasso til Uniconta.
Mange har brug for forskellige informationer, når de arbejder i Uniconta.
Pos4Uniconta er udviklet med fokus på de særlige behov, der findes i detailbranchen. I en branche, hvor effektiv drift og integrerede løsninger er afgørende for overlevelse, leverer Pos4Uniconta en komplet Point-of-Sale-løsning – direkte integreret med Uniconta.
Bruger I produktionsstyklister i Uniconta?Så har vi udviklet en webportal, der gør det nemt for medarbejderne at undgå papirarbejde og samtidig effektivisere arbejdsprocesserne.
Hvorfor ikke lade dine kunder betale med det samme via QuickPay?Med vores smarte betalingsløsning bliver det nemt og hurtigt at få betaling.– direkte fra ordrebekræftelsen eller fakturaen.
Side 1 ud af 2
Concept Data a/s
CVR: 14918876
+45 97 269988
Rosenholmvej 13 - 7400 Herning.
info@conceptdata.dk