Den bedste service overfor vores kunder:
For at give den bedste service overfor vores kunder, har vi oprettet et supportteam til supporthjælp.
For at benytte denne service, skal du ringe til vores Service Desk - telefon 97 26 99 88, så vil der blive oprettet en sag, og en af vore kompetente medarbejdere vil yde supporthjælp.
Der tages forbehold for support svar, hvis supporten drejer sig om specielle tilpasninger (USR  / API / ADD-ON) eller en specifik brancherelateret løsning.
Service Desk ERP afhjælper pludselige opståede kritiske problemer for den normale drift.
Service Desk ERP kan IKKE benyttes til undervisning - vi tilbyder kursus til dette.
Det forudsættes, at virksomhedens medarbejdere har deltaget i relevante kurser / igangsætning hos Concept Data eller andre autoriseret steder.
Benyttelse af Service Desk kan kun benyttes, hvis programmet er korrekt sat op og er i drift.

Hvis man ikke har en aftale:
Service Desk ERP kan ligeledes være behjælpelig ved mindre tekniske spørgsmål.
Hvis Service Desk vurderer, at et spørgsmål ikke hører ind under aftalen, herunder undervisning i brugen af systemet, vil spørgsmålet blive givet videre til en konsulent, der kan løse den ønskede opgave til Concept Datas normale time takster.
Hvis man ikke har en aftale kan der forventes ventetid på hjælp.
Ved hjælp betales min. 0,5 time pr. påbegyndt hjælp.
Der kan afregnes efter regning eller Click Support / Klippekort.

Viden:
Vores konsulenter er eksperter indenfor alm. konsulentopgaver, projektledelse og teknisk assistance såsom Uniconta, C5 , NAV, C#, API, Microsoft Server, Hosting, SQL database, webdesign HTML, dokumenthåndtering, drift, infrastruktur, netværk, sikkerhed, softwareudvikling, CRM, support, systemudvikling, CMS, B2B, B2C , test, webudvikling og meget andet.

Konsulent rådgivning:
Hvis du allerede har en NAV / C5 eller Uniconta løsning, så har vi ERP konsulenter, der gerne hjælper dig med den daglige drift såvel som udviklingsopgaver, integrationsopgaver, tilpasninger, undervisning og Firma Kursus, samt udvikling af større moduler.
Vi tilbyder rådgivning og vejledning i optimal brug af Uniconta .

Dikerede til supporthjælp:
Hver dag i vores åbningstid har vi udvalgte konsulenter, som er dedikerede til supporthjælp.

Support sag:
Da vi ønsker fuld fokus på de igangværende Sager / Opgaver, vi arbejder med, kan konsulenterne ikke altid besvare din mail samme dag ,som de modtager den.
Hvis din virksomhed allerede har fået oprettet en sag, så ring og spørg efter den konsulent, som er tilknyttet sagen.
Du kan altid se status via Concept Datas online kundeservice.

Optimale Support vej:
Den optimale vej er altid via telefon 97 269988, hvis ikke andet er aftalt på den enkelte opgave.
Vi modtager IKKE support opgave eller henvendelser via e-mail / Chat !!!

Opret support sag direkte:
Har du ikke mulig for at kontakte Concept Data via telefon, som er det vi anbefaler
– kan du benytte dette alternativ, med at oprette support sag direkte.