Nyt model til Uniconta CRM

Hold styr på dine emner og kontakter.
Et enkelt system til at sende nyheds mail og med sælger opfølgning, uden at det koster en bondegård.


Uniconta har nu introduceret en ny model CRM, med håndtering af nye kunde emner eller eksisterende kunder.

Man kan f.eks. knytte tilbud til emnet, sætte kontaktpersoner på med individuelle interesser og produkt selektering.
Man kan også lave sit eget systematisk sælger opfølgning system, nemt og enkelt.

Interesser og Produkter:
Man kan opbygge lister, hvor man kan kategorisere sine kundeemner, debitorer og kontakter efter interesser og produkter.
Dermed kan man målrette sine aktiviteter og kampagner efter virksomhedernes behov og efterspørgsel, så budskaberne tilpasses de udfordringer, som en given kundegruppe eller branche, står overfor.
Ved søgning og dannelse af e-mail lister, kan der afgrænses på interesser og produkter.

Kampagne styrring:
Til eksempelvis at understøtte interesser og produkter, kan man bruge kampagner. Her kan man også danne specifikke e-mail lister, der kan gemmes. Man kan lave opfølgning og der kan tilføjes notater på emnerne. Emnerne til kampagner kan både komme fra kundeemner , debitorer og kontakter.

Gense Webinar om CRM:
Concept Data viste det nye CRM i Tips og Tricks om Uniconta 23.02.2017 

Se Video om CRM