Vi finder en løsning...

Det er vores mål, at være den mindre virksomheds IT afdeling, hvor virksomhederne kan få den totale leverance fra udstyr til de efterfølgende konsulentydelser

  • Vi er totalleverandør inden for IT løsninger.
  • Vi er et innovativt, åbent og moderne firma.
  • Vi mener at softwaren skal tilpasses virksomhedens behov- og ikke virksomheden som skal tilpasse sig softwaren.
  • Vi har over 25 års erfaring med økonomistyrings programmer.
  • Vi tilbyder kompetente og kyndige konsulenter til vores kunders opgaver.
  • Vi har mange års forretnings forståelse baseret på vores kunders løsninger.
  • Vi implementerer standardløsninger samtidig med, at vi tilbyder en række skræddersyede løsninger.
  • Hvorfor heder det Concept Data

    Concept Data blev stiftet af Kim Lind, Lars Kirkeby og Kris Klintebæk, som valgte det engelske ord for koncept, længe før der gik mode i denne stavemåde.
    Vi begyndte at handle med Commodore Computere og Concorde programmet, hvorfor det var helt naturligt at skrive koncept med C.
    Vi har i 2016 haft 25 års jubilæum - Vi er stolte over, at vi har kunnet følge med den teknologiske udvikling, og det har været sammen med vores dygtige medarbejder.

  • Tilgængelighed og mobilitet

    Concept Datas filosofi har altid været at skulle være på forkant med udviklingen og kigger vi mere en 25 år tilbage, hvor pc med diskettedrev kun blev tændt lejlighedsvis, og internettet var ukendt for de fleste.
    Vi tilbyder NAV / C5 og Uniconta til firmaets ERP løsning, samt alt det omkring programmet med API eller andre applikationer til løsning af opgaven.

  • Det bliver i familien

    Vi har satset mange kræfter på at udvikle skræddersyede IT-løsninger og nye produkter til kunderne, er der gjort meget for at holde begge ben på jorden.
    Derfor er vækst ikke noget mantra hos Concept Data.
    Det er derimod bestræbelserne på, at bevare den nære kontakt til kunderne, selvom udvikling kræver mange kræfter.
    Vi bilder os ind, at kunderne er på fornavn med os alle. - Nærhed og fortrolighed er vigtige egenskaber for os.

Hold styr på dine emner og kontakter.
Et enkelt system til at sende nyheds mail og med sælger opfølgning, uden at det koster en bondegård.


Uniconta har nu introduceret en ny model CRM, med håndtering af nye kunde emner eller eksisterende kunder.

Man kan f.eks. knytte tilbud til emnet, sætte kontaktpersoner på med individuelle interesser og produkt selektering.
Man kan også lave sit eget systematisk sælger opfølgning system, nemt og enkelt.

Interesser og Produkter:
Man kan opbygge lister, hvor man kan kategorisere sine kundeemner, debitorer og kontakter efter interesser og produkter.
Dermed kan man målrette sine aktiviteter og kampagner efter virksomhedernes behov og efterspørgsel, så budskaberne tilpasses de udfordringer, som en given kundegruppe eller branche, står overfor.
Ved søgning og dannelse af e-mail lister, kan der afgrænses på interesser og produkter.

Kampagne styrring:
Til eksempelvis at understøtte interesser og produkter, kan man bruge kampagner. Her kan man også danne specifikke e-mail lister, der kan gemmes. Man kan lave opfølgning og der kan tilføjes notater på emnerne. Emnerne til kampagner kan både komme fra kundeemner , debitorer og kontakter.

Gense Webinar om CRM:
Concept Data viste det nye CRM i Tips og Tricks om Uniconta 23.02.2017 

Se Video om CRM

Aktuelle nyheder

Den nye Persondatalovgivning (GDPR)

Concept Data har længe arbejdet på at skabe et fundament, der muliggør overholdelse af lovgivningen for vore kunder.
Vi har udarbejdet nye formular, som kan hentes via Online Kundecenter.

Læs mere …

250 kunder på Uniconta.

Concept Data har nu rundet 250 kundeaftaler på Uniconta.
Siden maj 2016, hvor Concept Data valgte at indgå samarbejde med Erik Damgaard og hans nye regnskabs program Uniconta.

Læs mere …