Nye E-mail funktionalitet

Medsend andre dokumenter i faktura e-mailen.
Nu også tilbud, ordrebekræftelser og følgesedler på e-mail.


E-mail af andre ordredokumenter:
Vi kan nu afsende tilbud, ordrebekræftelser og følgesedler på e-mail.

I debitor/tilpasning kan man indtaste den hilsen, som indsættes i e-mailen, afhængig af dokumenttype.

E-mail kan have vedhæftninger:
Det har længe været et ønske at kunne medsende andre dokumenter i faktura e-mailen.

Vi har nu udvidet det, så man kan medsende flere dokumenter på sine fakturaer, tilbud, ordrebekræftelser og følgesedler.
På selve tilbuddet eller ordren markeres det på de vedhæftede dokumenter, om de skal medsendes.
Vedhæft dokument på allerede opdateret faktura.
I fakturaoversigten kan man vedhæfte dokumenter på allerede opdaterede fakturaer, og gensende dem som e-mail med dokumenterne vedhæftet.

E-mail funktionalitet:
Vi har tidligere tilladt, at der som afsender på faktura e-mails, stod brugerens e-mail.
Det har imidlertid vist sig at være uheldigt, da spam filteret ikke tillader e-mails afsendt fra en e-mail server med et andet navn i afsender.
Nu bliver de i stedet afsendt med en Uniconta e-mail adresse, men med brugeren navn. Altså; ”Bruger/firma-navn” Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
Man selvfølgelig godt have sin egen e-mail som afsender.

E-mail til indbakken uden vedhæftninger:
Når man sender en e-mail til indbakken for fysiske bilag, tager Uniconta vedhæftningerne og danner en post i indbakken.
Hvis man booker et hotel på booking.com, kommer reservationen på e-mail ikke med vedhæftninger, men som en kvittering direkte i e-mailen.
Videresender man den til Uniconta’s indbakke, så vil den tage indholdet af e-mailen, og danne som et html dokument i indbakken.