Kom igang - simpelt enkelt

Microsoft Dynamics NAV 2017:
Med NAV– Kan du opbygge dit IT-system efterhånden som virksomhedens vokser, du behøver ikke at implementer et nyt system, når behovet opstå, man bygger egentligt bare videre på den eksisterende NAV platform.


Hvad enten det er flere brugere eller nye moduler de kan nemt installeres i virksomhedens system.

Med den nye roller baseret NAV 2017 løsning, kan alle virksomhedens forskellige funktioner få lige netop det skærmbillede, som man bruger i virksomheden.
Med den flotte grafiske opsætning af medarbejderens arbejdesrutiner, kan man hurtigt og simpelt finde frem til de daglige arbejdsrutiner som man har behov for.
– simpelt, enkelt og nemt at forstå.

Kom igang med NAV:
Med Nav 2017 og i samarbejde med Jer finder vi frem til hvilken moduler, der lige netop passer til Jeres virksomhed.
Vi kan tilbyde forskellige former for service:

Workshop dage:
Vores workshopdage kan bruges til alle former for implementering af NAV 2017, lige fra system gennemgang og beskrivelse af opgaven, til programmeringsdage hvor vi sidder hos Jer.

Kursus i NAV 2017:
Vi byder på forskellige former for kurser, som dækker de basale behov for at kunne bruge en NAV 2017 løsning.

Hvad indeholder NAV 2017:
Komplet økonomisystem med en starterpakke på 3 brugere, som indeholder:
• Finansbogholder med budget
• Kunder med ordre styring
• Leverandør med indkøb
• Lagermodul med varesporing
• Personalestyring
• Sags modul
• Marketing og CRM system
• Outlook integration
• Værktøjer til ændringer af rapporter
• Mulighed for 100 rapport tilpasninger
og meget mere...


Få overblikket og styringen tilbage med Microsoft NAV 2017:

Træt af manuelle indtastninger?

Fakturaer og andre dokumenter bliver automatisk analyseret og data bliver lagt ind i
Microsoft Dynamics NAV direkte fra det indscannede billede på skærmen med Document scanning.

Microsoft NAV 2017 Online:
Du kan også benytte denne løsning som en Online løsning.