Minuba ADD’on – integration til Uniconta

Minuba håndværkerløsning - Skab overblik, brug dine ressourcer effektivt og spar tid.
Ordre- og sagsstyring til både mindre og større virksomheder.
Minuba og Uniconta taler sammen, så fakturaer, regningsbilag og materialer fra Minuba automatisk bliver bogført i Uniconta.
Med denne integrationen sparer man masser af tid og penge på manuel bogføring.


Integreret løsning:
Med integration mellem minuba & Uniconta får man en integreret løsning.
Når en sag afsluttes i minuba og fakturaen er genereret – sendes data over i Uniconta’s finansbogholderi, dvs. fakturaen bliver bogført på skyldig debitor og i finansmodulet.
Systemet opretter automatisk kunden i Uniconta, er kunden oprettet i Uniconta sendes denne automatisk over i minuba når man vælger at køre en synkronisering.


Hvad indeholder integrationen:
Uniconta sender kunder over i minuba.
Minuba sender oprettede kunder over i Uniconta og bliver oprettet ud fra en standard skabelon
Minuba sender den afsluttende faktura over i Uniconta’s bogføringskladde.
– her oprettes en minuba kladde som vil indeholde finanskontering på en omsætningskonto– kontering på skyldig debitor & en kontering på moms i finans modulet – endvidere vil den skyldige post bliver konteret på kunden som en skyldig post.

 

 

Læs mere om minuba