Løsninger - Plugin moduler

Løsningerne er udviklet omkring vores kunders behov.

iOrdre Ordrestyring til NAV / C5 & Uniconta

Mobil adgang:
Bruger du NAV, C5  eller Uniconta og har du brug for en mobil adgang til dine kunder, ordrer, historikker, varer og varelagre?

iOrdre er skræddersyet til sælgere, konsulenter og medarbejdere generelt, der har disse behov og som skal kunne arbejde offline.

Læs mere ...


AdmiFlow - Dokument håndteringsløsning til Uniconta

Med AdmiFlow og Uniconta får man den komplette dokument håndterings løsning.
AdmiFlow er en udvidet dokumenthåndterings-løsning til Uniconta’s fysiske bilagsmodul, hvor købsfaktura bliver direkte indsat i Uniconta’s bogføringskladde.

Læs mere ...

Lager optælling

Med Delfi håndscannere kan man nu optage elektronisk lager optælling til Uniconta, lagermodul, optællingen foregår på en simpel måde, via Delfi scannerens software iCon opsamles de optalte vare via scanneren, menuen er simpel at bruge på scanneren.

Læs mere ...

Vareflyt / Genbestilling til Uniconta

Med dette lille modul kan du via vores Delfi scanner og med Icon softwaren foretage lager flytning fra forskellige lagerlokationer og placeringer.
Ofte støder vi på at man bruger lager flyt mellem et hovedlager og ud i servicebiler.

Læs mere ...


Shopify WEB shop B2C - Integration til Uniconta

Få en ægte integration mellem Shopify Webshop & Uniconta.
Med denne integration får man en ægte 2 vejs kommunikation mellem Uniconta og Shopify.

Læs mere ...

Skyggelager til Uniconta

Er du træt af at få dine leverandørs prisliste ind i Uniconta lagermodulet, ja så kan du med Uniconta Skyggelager hente alle dine leverandørs prislister ind,
i et skyggelager hvor prislisterne ligger gemt, indtil man skal bruge varen.

Læs mere ...

Detail3 - Butiksløsning integreret i C5 ( POS )

Komplet detail løsning, butiksløsning og økonomisystem integreret i C5:
Detail 3 kasseapparet er intereret i C5 Finans, Debitor og ordrer
Microsoft Dynamics C5 Detail3 findes i 2 udgaver.
Licens hvor du køber licensen, eller som en leje version - online hosting version.

Læs mere ...


PDF katalog - Skab dit eget e-katalog via NAV / C5 eller Uniconta

PDF e-katalog:
Med Concept e-katalog kan man skabe sit helt eget katalog, til hurtig udsendelse til sine kunder.
Her behøver man ikke spekulere i trykpriser eller distribution, det er både nemt og hurtigt at sende nye tilbud til kunderne.

Læs mere ...

Wannafind Webshop integration

Få en ægte integration mellem Wannafind Webshop & Uniconta.
Med denne integration får man en ægte 2 vejs kommunikation mellem Uniconta og Wannafind.

Læs mere ...

C5 Style - variant brancheløsning

C5 Style - en unik variant brancheløsning:
Med over 20 års erfaring i udvikling af professionelle IT-løsninger til erhvervslivet, har Concept Data A/S skabt en unik brancheløsning til små og mellemstore virksomheder.

Læs mere ...


Lønsystem til Microsoft Dynamics NAV / C5

Lessor lønmodul til Microsoft Dynamics NAV/ C5:
LESSOR Payroll er et komplet løn-modul til Microsoft Dynamics NAV / C5.
Det er fuldt integreret og giver en effektiv lønbehandling, fordi du ikke skal oprette data flere gange forskellige steder i økonomisystemet.

Læs mere ...

Smartweb - Webshop integration

Få en ægte integration mellem Smartweb Webshop & Uniconta.
Med denne integration får man en ægte 2 vejs kommunikation mellem Uniconta og Smartweb.

Læs mere ...

FlexPOS integration til Microsoft NAV

FlexPos Kasseterminal integration til NAV:
Vi har lavet FlexPOS integration til Microsoft NAV.
FlexPOS kassesystem kan benyttes fra enkeltmandsvirksomheder, til store butikker og kæder med mange kassesystemer koblet sammen.
Med integrationen mellem dit FlexPOS kasseapparat og NAV system automatiserer du mange af de daglige administrative opgaver og sparer derfor både tid og penge.

Læs mere ...


Opkald direkte i dit ERP system med Flexfone

Ring direkte uden at indtaste telefonnummer på telefonen
Opkald direkte i dit ERP system med Flexfone.
Virksomheden anvender et C5 eller Uniconta, som indeholder alle oplysninger om deres kunders telefon nummer.

Læs mere ...

MicroBizz – integration

Få det perfekte ordre og sagshåndteringsløsning til medarbejdere
– Med integration mellem MicroBizz & Uniconta får man den perfekte medarbejder løsning, hvor integrationen mellem MicroBizz & Uniconta foregår i et tæt samarbejde fra ordren oprettes til medarbejderen håndterer forbrug af vare og timer.

Læs mere ...