Microsoft NAV 2017 er nu lanceret

Microsoft nu lanceret den nyeste version af  NAV
I Microsoft NAV 2017 er der kommet en hel række nye funktioner, samt en masse forbedringer til systemet.
De mange forbedringer i NAV 2017 centrerer sig primært omkring Finans, sager og varer.

Derudover har Microsoft bl.a. forbedret de OCR funktionaliteten, som udkom sammen med lanceringen af NAV 2016.
Forbedringen af softwaren i Microsoft Nav 2017 har gjort at softwaren nu er blevet endnu bedre til at genkende og importere linjer fra scannede dokumenter samt fakturaer.

De mange forbedringer i NAV 2017 centrerer sig primært omkring Finans, sager og varer.
Derudover har Microsoft bl.a. forbedret de OCR funktionaliteten, som udkom sammen med lanceringen af NAV 2016. Forbedringen af softwaren i Microsoft Nav 2017 har gjort at softwaren nu er blevet endnu bedre til at genkende og importere linjer fra scannede dokumenter samt fakturaer.

Her er nogle af nyhederne:

Office 365:
Integration til Office 365 er forbedret.
Man kan nu fakturere dine kunder baseret på indholdet i Outlook.
Via kalenderaftale, kan man åbne Dynamics NAV add-in og få et overblik over kunden i forbindelse med aftalen.

Smartere salgs- og købs dokumenter:
Nu kan man annullere posteret købs- og salgskreditnotaer på samme måde, som man kan for posteret købs- og salgsfakturaer.
Sendte salgsfakturaer viser nu som standard pakkens tracking nummer og koden for fragtningen.

Varekartotek:
Med NAV 2017 kan man nu føje attributter til dine lagervarer
Man kan definere dine egne attribut typer, såsom farver, størrelse eller produktets dimensioner.
Man kan oprette hierarki af varekategorier og tildele vareattributter til hver produktkategori.

Ny smartphone klient:
En ny, dedikeret smartphone klient sikrer, at Microsoft NAV er tilgængelig fra din smartphone.
Microsoft NAV 2016 sikrer, at man kan få overblikket over sin virksomhed, når og hvor som helst.